top of page

Teambuilding bij Glamour NL

Op donderdag 5 November 2015 hebben wij een geweldige teambuilding verzorgd voor de redactie van het blad GlamourNL.

Sanne Groot Koerkamp - Hoofdredacteur Glamour NL:

“De training van Mireille en Petra haalt je even uit je comfortzone. Je wordt op een ontspannen en creatieve manier bewust gemaakt van je eigen gedachtepatronen. Niet alleen privé, maar ook tijdens ons werk hebben we gedachten die ons onrustig kunnen maken. Bijvoorbeeld: ‘Vinden mijn collega's me wel leuk'. Of ‘Ik ben niet goed genoeg’. In mijn team was al een goede sfeer en toch werd iedereen er op een speelse manier weer aan herinnerd wat je eigen invloed is op hoe je je voelt. En je dat door je bewust te zijn van je gedachtepatronen, zélf kunt veranderen. Een heerlijke middag!"

Reacties uit het team op de vraag "Wat heeft de teamsessie opgeleverd?":

"Meer manieren om met stress om te gaan en positief denken verder te ontwikkelen."

"Hoe je gedachten positief kunt beïnvloeden."

"Dat ik iedere dag mijn affirmaties ga lezen en maken en dat ik gewoon in mezelf geloof. Ik vond het ontzettend leuk en leerzaam."

"Meer stil staan bij de mooie dingen gedurende de dag."

Een impressie:

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page